دنیای شگفت انگیز
دنیای شگفت انگیز

نقد فیلم ورود آقایان ممنوع:

فیلم طنز را می توان هر جوری تعریف کرد.طنز را می توان سخیف تعریف کرد و هم می توان طنز را فاخر تعریف کرد.اغلب کارگردان های طنز ما از طنز های سخیف استفاده می کنند ولی کمتر کسی را دیده ایم که طنز فاخر با ته مایه های فانتزی بسازد.در طنز های سخیف و یا بیشتر فیلم های کمدی مشکل فیلم نامه است.و بعضی از فیلم ها ی طنز هم فیلم نامه کاملی ندارند و بیشتر از بداهه استفاده می شود ولی ورود آقایان ممنوع را می توان یک طنز فاخر با ته مایه های فانتزی نامید.که فیلم نامه حرف اول را در این فیلم می زند.یک فیلم نامه نویس حرفه ای به نام پیمان قاسم خانی فیلم نامه را نوشته.

ریتم فیلم ورود آقایان ممنوع را می توان تند نامید. و ریتم فیلم ورود آقایان ممنوع از فیلم قبلی رامبد جوان یعنی پسر آدم دختر حوا بسیار بهتر و تندتر است.درفیلم پسر آدم دختر حوا در وسط فیلم ریتم فیلم کند می شود و آنقدر کند می شود که مخاطب خسته می شود و این ریتم کند تا پایان فیلم همراه مخاطب است ولی در فیلم ورود آقایان ممنوع هیچ ریتم کندی نمی بینیم/ رامبد جوان یکی از بهترین طنز گویان است.ولی یک اشکال می توان از رامبد جوان کرد این است که رامبد جوان هر چه در سینما موفق بوده ولی در تلویزیون موفق نبوده و بیشتر سریال هایش ناموفق / بدون قصه و خسته کننده بوده مثل سریال مسافران و توطئه فامیلی و...

انتخاب رضا عطاران برای نقش آقای جبلی بسیار عالی بود چون عطاران در فیلم های طنز بسیار موفق است و بیشتر سریال هایی که عطاران کارگردانی کرده سریال ها طنز موقعیت است.که در سریال هایی که ساخته همیشه موفق بوده.بازی عطاران در فیلم خیلی عالی بود ولی به نظر من رامبد جوان هم می توانست این نقش را بازی کند چون این نقش به رامبد جوان می خورد. و به نظر من مخاطب با رامبد جوان بیشتر تحت تاثیر نقش قرار می گیرد.

ویشکا آسایش بازی متفاوتی در فیلم داشت ولی نه آنقدر متفاوت به نظرم اگر به جای ویشکا آسایش . هدیه تهرانی این نقش را بازی می کرد این نقش کامل تر می شد.

گرفته شده از وبلاگ http://naghedfilm1.blogfa.com/ با اندکی تغییر

و حالا نظر من:

جنبه +: فیلم جالبی بود و من خیلی خوشم آمد و موضوعی متفاوت داشت و خسته کننده نبود.

جنبه -: پایان خوبی نداشت و به نظر من ناتمام بود و وقتی برای دومین بار آن را می دیدی برایت خسته کننده بود.

حالا نظر شما چیه؟ شما هم در بخش نظرات نقد خود را بگویید.

Yekta



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت19:45---24 شهريور 1391
سلام فيلمش خوب بود.اما به نظر من مسافران كه فيلم خيييييييييلي باحالي بود ازش بهتر بود.
رامبد جوان به درد اين نقش نمي خورد و رضا عطاران بهتر بود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




نوشته شدهچهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, توسط  .
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.